Shea body butter

I onsdags så hade jag namnsdag och även fast jag själv inte bryr mig ett skvatt om just namnsdagar så hade min mamma ändå envisats med att köpa en present. Jag fick Shea body butter från The Body Shop och jag tycker att den både är effektiv samtidigt som den doftar gott, utan att vara för söt.

Sheasmör tillverkas utav sheanötter och det har mjukgörande och vårdande egenskaper, speciellt bra för att motverka torr hud. Denna burk på 200 ml kostar 175 kr, läs mer om Body Shop´s Shea-serie  HÄR.

 

Bild från thebodyshop.se


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA - SÄLJER LINNEN MED FINA TEXTER PÅ!

Ha en bra kväll!:D

2012-03-09 @ 16:37:40
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0