Parfym-nyheter

Här är några av säsongens doftnyheter som har kommit till KICKS, dessa är är bland annat Stella McCartney L.I.L.Y, Calvin Klein Sheer Beauty och Miss Dior Eau Fraîche. Jag är riktigt sugen på att gå in och lukta på Stella McCartneys parfym som enligt beskrivning ska dofta liljekonvalj. Syrén och liljekonvalj är mina favoritblommor eftersom att de luktar så otroligt gott, Jennifer Lopez parfym Glow doftar också liljekonvalj och det har varit min favoritparfym ända sedan den kom ut. Goda dofter på parfymfronten denna vår som sagt :)

 

Bild från Kicks


Kommentarer
Postat av: Eve

sv: oj vilken stor förändring för dej! Innan op hade jag något i stil med 85C/75D, antar jag fortfarande har nåt liknande. Ja det är jättesvårt att hitta. Jag brukar oftast köpa från H&M, men de snygga modellerna har dom oftast bara upp till 80C vilket ju är lite trist :/

2012-03-28 @ 17:59:46
URL: http://mandarinaduck.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0