Over and out

Nu har jag och killen kollat på fyra stycken avsnitt av Filip och Fredriks program Får vi följa med?kanal5play, jag tycker att de grabbarna är så himla roliga :)

I morgon är jag äntligen ledig vilket ska bli väldigt skönt med tanke på hur jobbig denna vecka har varit, både gällande arbetet men även psykiskt. Endast denna vecka så har följande saker gått sönder här hemma: den relativt nyinköpta dammsugaren, tvättmaskinen, sovrumsfönstret samt båda våra bilar. Sambon var med om en bilolycka i förrgår då han krockade med en annan bil i en rondell, han klarade sig utan några skador men bilen är helt kvaddad och går inte att köra längre vilket blir ganska jobbigt då han är beroende utav bilen för att kunna ta sig ut till arbetet. Det känns som om precis allting går sönder just nu och dessvärre så är det saker som kostar ganska mycket pengar att reparera/köpa nytt. I morgon bitti kommer iallafall Glasklart hit för att montera den nya rutan i sovrumsfönstret, just nu är det en bit som saknas samt en stor spricka tvärs över hela glaset. Jag tycker att det är ganska jobbigt när främlingar kommer in i ens hem sådär, så jag hoppas att det kommer gå fort!

 

Bild från weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0