Jobb

Det var dåligt med uppdatering här i bloggen i går. Jag jobbade förvisso bara mellan 9-14 men när jag kom hem så var jag så slut att jag tog en "tupplur" som råkade bli nästan fyra timmar lång. Jag måste verkligen försöka se mig om efter ett nytt arbete, det sliter så otroligt mycket på kroppen att jobba med så här tunga lyft m.m. Drömmen vore att jobba med marknadsföring på en PR byrå men det verkar dessvärre vara ganska så svårt att få jobb inom det. Jag har en högskoleexamen från Uppsala universitet i Mediekommunikation samt en examen i Internationell marknadsföring och försäljning, det är otroligt frustrerande att inte få jobba med det man vill och som man faktiskt är utbildad till.

 

Bild från weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0