Fake tan

Det här med internethandel är ju nästan farligt haha, det är alldeles för lätt att klicka hem saker man vill ha. Nu har jag gjort ännu en beställning från Eleven, jag får nog börja be dem om mängdrabatt snart med tanke på hur mycket jag handlar där. Sen skriver jag ju om dem så fort jag beställt något också vilket betyder gratisreklam för dem, hmm det är däremot något som jag bör ta till vara på, ska nog skicka iväg ett mail till dem nån dag och fråga om man kan göra något slags samarbete i utbyte mot en banner här på bloggen eller nåt.

Här är iallafall produkterna som jag har beställt denna gång:

 

Le Tan Body Bronzer Wash Off 89 kr
Le Tan Flawless Legs Wash Off Leg Makeup - Deep Bronze 129 kr
Le Tan Fast Tan Instant Self Tanning Foaming Mousse - Deep Bronze 109 kr
Alison Raffaele Tinted Moisturizer - Dark 99 kr

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag var ju tvungen att kika in på din blogg :) Det verkar som att du har lyckats med mycket av det jag strävar efter. Igår satt jag och kollade vad en spray tan-maskin skulle kosta haha. Det du skrev tidigare om vad du vägde innan du tröttnade och vad du väger nu stämmer väldigt bra in på mig då runt 55 är min målvikt och nu väger jag smått 70+ vilket är helt sanslöst i min värld. Jag ska nog följa din blogg, den verkar intressant :) Ha de!

2012-03-19 @ 11:47:38
URL: http://joaina.wordpress.com
Postat av: Johanna

Ja det är lite mycket pengar att lägga om man inte ska använda den :) Ska du posta en utvärdering efter du testat de olika? :) Vore kul att läsa! Jag gjorde spray tan på salong en gång och det enda som hände var att jag luktade koskit i en vecka :D Kostade ungefär 400 kronor... bortslösade pengar!

2012-03-19 @ 14:09:06
URL: http://joaina.wordpress.com
Postat av: Johanna

Jättebra att det kommer ut sen :)

Det var helt onödigt att göra det.. fick ingen färg alls! Men det var några år sedan så det är säkert bättre idag. Min mamma hade testat nyligen och hon hade fått fin färg och luktade gott. Så jag får väl ge det en chans till :)

2012-03-19 @ 15:46:20
URL: http://joaina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0