Bad start

Det var paketet från Glossybox som jag åkte för att hämta ut tidigare i dag. Detta är min första box och jag tycker att det verkar som ett väldigt roligt koncept att få testa på fem nya skönhetsprodukter varje månad. Dock blev jag lite besviken när jag insåg att de faktiskt hade glömt att lägga i en utav produkterna i paketet, inget bra första intryck med andra ord. Jag har mailat dem och bett om att få produkten hemskickad i efterhand, får se när de mailar tillbaks. Jag lägger upp bilder på själva innehållet i morgon tänkte jag. Någon mer som prenumererar på Glossybox och vad tycker ni i så fall?

 


Kommentarer
Postat av: Nilma

Åå nej vad trist, hoppas de kan skicka den då! Vad var det för något?

2012-03-31 @ 10:09:47
URL: http://www.nilma.se
Postat av: Nojmaja

Sv: men vad trist! Ja, detta är bara min andra box men jag är nyfiken på fler :)



Du kan ju testa att skriva till de på Twitter, där brukar de svara ganska snabbt:) Hoppas det löser sig!

2012-03-31 @ 12:01:47
URL: http://nojmaja.spotlife.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket måste du betala för prenumerationen? jag tycker det verkar ganska bra ändå.. funderar på ifall jag också ska det.. men kan du skriva lite mer om det och vad de kostar och så?:)

2012-03-31 @ 18:37:48
Postat av: Camilla

Vad hade de missat? Fick du bara fyra produkter? Alla får ju olika så det kan ju vara så att de inte glömt något utan du fick något annat?

2012-04-01 @ 11:20:57
URL: http://thisiscamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0