Ännu en tävling

Håller för tillfället på att försöka pyssla ihop en banner eller vad man nu ska kalla det för en ny tävling som kommer att komma upp här i bloggen redan i kväll förhoppningsvis. Jag driver ju eget företag så jag tänkte börja tävla ut lite smycken från min webshop carmella.se. Jag kommer lägga upp olika halsband och ringar så att den som vinner får välja mellan sju smycken. Den här gången kommer det inte finnas några "måsten" för att få delta heller utan det räcker med att bara skriva en kommentar att man vill vara med. Sen kan man givetvis även samla extra lotter genom att dela tävlingen och gilla min facebooksida etc.

Kolla gärna in min webshop HÄR!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0