Kraftlös

I dag har det varit en riktigt jobbig dag på arbetet, har varit illamående, kallsvettig och haft svimningskänslor hela dagen. Jobbade bara mellan 9-14 så det gick ju att stå ut ändå, värre blir det i morgon då jag måste upp redan kl 04.15, får se hur det går. Nu sitter jag iallafall i sängen och testar att blogga från iPaden, kollar på filmen "What about Steve" samtidigt. Jag försöker låta bli att ta en tupplur så jag stjälper i mig en big size Dark Dog energidricka på 568 ml. Brukar vanligtvis inte dricka sånt men jag passade på nu när ICA sålde dem för 7 kr styck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kör med fler roliga tävlingar om smink o hår produkter o ansiktsprodukter i bloggen!! :)

2012-04-02 @ 19:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0