Garnier BB cream

Är det möjligtvis någon som har testat Garniers BB cream Miracle Skin Perfector och kan ge ett utlåtande?
På Garniers hemsida kan man läsa att denna kräm bygger på en all-in-one teknologi d.v.s. att alla moment i hudvårdsrutinen förenas i ett enda steg. Den återfuktar, jämnar ut hudtonen, ger lyster och döljer mörka ringar under ögonen. Sen innehåller den även solskyddsfaktor 15 vilket jag tycker är toppen. Krämen finns i färgerna light och medium. För att läsa mer om Garnier BB cream tryck HÄR. Jag har inte testat denna kräm själv än men måste absolut prova!


Kommentarer
Postat av: Jennika

jag har faktiskt testat den! :)

Fick något prov i en tidning och jag tycker faktiskt den var bra.. Fast jag känner typ, alla foundations är likadana typ? Asså dom täcker lika mycket. Jag tyckte däremot inte att den täckte ringarna så bra... Men den är nog värd det tycker jag med tanke på att det var mineral osv :)

2012-04-10 @ 16:46:57
URL: http://ppaixonada.blogg.se/
Postat av: CASSANDRA - LINNEN MED FINA TEXTER!

ha en bra kväll!:D

2012-04-10 @ 18:32:15
URL: http://bruudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0