Upper lip

Jag var ju och fyllde på läpparna i fredags med Stylage, eller läppen snarare, denna gången fyllde jag faktiskt bara överläppen eftersom att min underläpp redan är ganska stor och fyllig av naturen. 0,5 ml sprutades in och nu i helgen ska jag fylla på resten av det som är kvar i sprutan (0,3 ml) så totalt blir det 0,8 ml när allt är klart. Jag har tagit bilder som jag tänkte visa och jämföra i ett inlägg sen när påfyllningen är gjort, men här kommer iallafall två bilder på munnen som är tagna ca 1 timme efter injektion i överläppen. Det är svårt att fånga med kameran men läppen var lite rödare och mer svullen i verkligheten än vad som syns på bilderna.

 

 

0,5 ml Stylage i överläpp på dessa bilder, inget i underläppen.

Taget direkt efter injektion.


Kommentarer
Postat av: matilda

lovely tack! läppen eller läpparna ser ju jättesnygga ut, inte alls sådär fult fake som många fixar dem!

2011-09-30 @ 17:14:40
URL: http://matildathors.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv matilda: Tack så mycket :)

2011-09-30 @ 17:24:22
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0