Muskler

Jag går ju som sagt en utbildning just nu till Diplomerad Friskvårdsmassör. Nästa kurstillfälle är den 23 september (fredag, lördag och söndag) och tills dess så ska jag ha läst på om musklerna och kunna deras latinska namn m.m. Jag ska givetvis även öva på att massera folk men hittills så har jag bara masserat sambon, förutom kurskamraterna då givetvis. Jag har inte hunnit läsa lika mycket i kursboken som jag planerade så i kväll ska jag sätta mig ner några timmar och studera. Jag har alltid tyckt om att lära mig nya saker så att "plugga" är inte något som jag anser jobbigt, tvärtom - Kunskap är makt!

 

 

Bild från google

Kommentarer
Postat av: Helena

haha ja jag träffar inte dom så ofta så det är därför de får paket :)

2011-09-13 @ 18:15:30
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Tack så hemskt mycket :D Jaså? man får ju tyvär köpa riktig röd färg som låser fjällskikten och inte "vanlig" från ica! Inte lätt att få tag på dock!

2011-09-13 @ 18:30:09
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0