Im dreaming of a pink christmas

I dag är det 1:a september och sommaren är officiellt över. Så fort augusti slutar och det börjar bli lite kallare och mörkare om kvällarna så får jag alltid en enorm längtan till julen. Antar för att det är pga att jag egentligen hatar mörker och kyla och ser julen som det enda positiva under dessa hemska vintermånader vi har framför oss.
Jag läser en hel del julbloggar och de flesta av dem har börjat uppdatera ganska så flitigt. I år planerar jag även att vara med i en sån där julkalender swap där man är "hemlig tomte" åt någon annan. De flesta tycker nog att man är tokig som redan tänker på julen, men det är som sagt något att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0