Hemkommen

Nu har jag och killen precis kommit hem från Gävle. Jag tog med mig min nyinköpta iPhone under resan och försökte uppdatera bloggen via telefonen men jag lyckades inte få det att funka. Det gick att skriva en rubrik men inte någon text vilket känns märkligt eftersom jag vet att andra bloggar jag följer brukar uppdatera genom mobilen. Sen är ju inte jag speciellt teknisk av mig så problemet berodde säkert på att det var något "skit bakom spakarna" haha ;) Jag har iallafall laddat ner Bloglovin applikationen så nu är det lätt att läsa alla bloggar jag följer när man är på resande fot. Jag har tagit massa bilder under helgen och dem kommer upp i ett inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0