1 år sedan

I helgen som var, den 10 september, var det ett helt år sedan jag tog första steget mot nya bröst och ringde Art Clinic för att boka konsultation. Jag minns hela samtalet som om det hade varit i går. Det blev strul med datumet först då jag glömde berätta vilken läkare jag ville gå till, sköterskan frågade inte heller utan bokade till en början in mig hos Richard Rylander. Sen när hon frågade hur jag hade hört talas om Art Clinic så sa jag att det var pga att jag hade hört så goda omdömen om Anders Liss och att det var han jag absolut ville ha som kirurg. Dumt egentligen att inte fråga vilken läkare man vill ha, plastikkirurgi är ju ett hantverk och varje kirurg har sin egen stil. Jag hade gjort väldigt god research på Anders innan och både googlat honom, mailat honom personligen samt pratat med både tjejer och en f.d. kille som gjort bröstförstoring hos honom. Allt har iallafall gått väldigt bra och om någon månad är det dax för återbesök vilket ska bli spännande!

Kommentarer
Postat av: matilda

Skulle bli ljuvligt tacksam om du hade tid att rösta på min outfit (ifall du gillar den då förståss) i spotlifes tävling som jag blivit utplockad till, så kanske jag har en chans att ta mig till årsfinalen:



http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-109-11-matilda/



ha en superdag

kram Matilda

2011-09-12 @ 16:59:09
URL: http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0