Tävlingar

Om det är några fler som vill vara med och tävla om skönhetsprover i min första bloggtävling så har ni till midnatt på er. Vinnaren presenteras i ett inlägg i morgon torsdag!

 

Det här med att anordna tävlingar var superkul så jag har redan fixat produkter och förberett för flertalet tävlingar framöver. Jag hade tänkt försöka att alltid ha en tävling uppe så när en tävling slutar så ska nästa börja dagen efter.

Eftersom detta är en "skönhetsblogg" som fokuserar mycket på utseende så kommer jag mest ha vinster som består av smink och hudvård etc. Även en del smycken kommer jag nog lotta ut också.

 

Här nere är två bilder på lite av sakerna som kommer att lottas ut som smink-kit i framtida tävlingar. Min nästa planerade tävling kommer upp redan i morgon :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

kul tävling =)

2011-10-20 @ 14:23:52
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jätte bra blogg:D

2011-10-20 @ 14:27:54
URL: http://ponnybrudarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0