Någon som vill ha Nail Butter?

En utav mina favoriter när det gäller hudvård är märket TVÅL, allt doftar otroligt gott. Jag köpte ett Nail Butter i det märket från Eleven för ett tag sedan men det blir liksom inte av att jag använder det. Därför undrar jag ifall det är någon utav er som vill ha burken? Istället för att den bara ligger i en utav mina sminkväskor och samlar damm. Jag har använt litegrann utav den men burken är nästan helt fylld. Det är alltså en Nail Butter burk på 10 g från märket TVÅL i doften Pink Cotton Candy.

 

Vill du vara med i utlottningen av Nail Butter burken? Skriv då din adress i en kommentar till detta inlägg (publiceras inte) så drar jag en vinnare i morgon torsdag klockan 12.00 och skickar burken direkt!

 

Nail butter Pink cotton candy, knappt använd.

 

 

"TVÅL Nail Butter är tillverkat av 100% rent sheasmör. Sheasmör är underbart mjukgörande och har används sedan urminnes tider i Afrika för att läka torr och sprucken hud. Massera in nagelbanden flera gånger om dagen.
Sheasmöret håller dina nagelband mjuka och massagen stimulerar näringstillförsel till dina naglar. Starka friska naglar, och mjuka nagelband blir resultatet."

 

 

Om någon är sugen på en egen burk i en annan doft så finns Nail Butter att köpa för 99 kr hos Eleven här!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0