Godkänd

I dag var sista dagen på utbildningen och jag klarade kursen så nu är jag Diplomerad Friskvårdmassör :) Det var faktiskt inte så svåra tester utan man fick det latinska namnet på två olika muskler som man skulle värma upp, massera samt göra en terapeutisk stretching på. Nu kan man äntligen börja ta betalt och massera folk på riktigt. Det vore roligt att ha en riktig lokal att använda sig utav men jag känner inte att jag vill spendera flera tusen kronor extra i månaden så här i början. En tanke jag har är att kanske åka hem till folk och massera men då får de även stå för bensinkostnader etc. Att massera folk på jobbet är ytterligare ett alternativ.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0