Aj

Usch vad ont jag har i vänster öga just nu. När jag kom hem från jobbet i dag så sov jag middag extra längre och det är nog därför som ögat är alldeles rött och värker. Jag har ju linser och det är verkligen inte bra att sova med dem i egentligen, på natten tar jag givetvis alltid ur dem men inte när jag bara ska ta en tupplur på dagen. Jag fick hornhinneinflammation en gång för några år sedan och då var jag tvungen att gå utan linser i ca 2 månader för att låta ögonen läka sig själva, det gjorde inte ont men det var jobbigt eftersom jag tycker att glasögon bara irriterar och är i vägen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mochride - mitt hjärtas röst

jag vet hur det känns. Inte alls bra för ögonen att sova med linser. jag fick syrebrist i ögat en gång, och det gjorde ont.

2011-10-07 @ 20:48:23
URL: http://mochride.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Sv: Ja det gör väldigt ont i ögonen när man får syrebrist, ganska läskigt tycker jag. Nu har det mesta av värken släppt i mitt öga så förhoppningsvis är det helt bra tills i morgon.

2011-10-07 @ 20:55:23
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0