Tubtopp

När jag var in på Gina Tricot senast så köpte jag dessa toppar som är perfekta att ha när man solar, skönt att slippa ränder eftersom att de inte har några axelband. Jag testade den blå toppen när jag solade förra veckan och den var lite bökig att få på sig med tanke på att jag fortfarande har lite problem med att lyfta armarna över huvudet efter operationen. Tubtoppen har ingen knäppning i bak utan det är tyg hela vägen om, jag köpte storlek Small för att den ska sitta uppe ordentligt. Även det manliga könet verkar gilla denna tubtopp för jag fick faktiskt en hel del blickar från förbipasserande killar ;) Topparna kostar för övrigt 59 kr styck. De finns i en mängd varierande färger men de flesta i min storlek var dessvärre slut.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag har också en sån - turkos. =)

Vill ha flera, superbra att sola i!

2011-05-17 @ 23:05:19
URL: http://bestfaceforward.ratata.fi
Postat av: Camilla

Re Jenna: Ja de är riktigt bra att ha när man ska sola. Vill också ha fler men alla andra färger var slut i storlek S :/

2011-05-18 @ 12:52:35
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0