Hot pink

I veckan tipsade jag ju om tubtopparna från Gina Tricot som är så bra att sola i. Här är en topp från Lindex som också är väldigt smidig att ha när man solar. Den var på rea för ett tag sedan så jag antar att just denna förmodligen inte finns kvar i sortimentet, men jag tyckte mig se några liknande när jag var in på Lindex en snabbis förra veckan. Även den här är ganska trång och svår att få på sig men när man väl har lyckats kräla sig i den så sitter den som ett smäck :) Baksidan på toppen är väldigt snygg eftersom att det bara är spetstyg där, försökte fånga det på bild men det är lite knepigt när man försöker fota sig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du har bra smak - jag har en vit och en svart sån också, från Lindex! ;)

2011-05-21 @ 16:34:22
Postat av: Camilla

Re Anonym: Tack hehe ;) Ja den där toppen gillar jag skarpt faktiskt.

2011-05-22 @ 08:35:46
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0