Företagsnamn?

Jag är ju precis i startgroparna för att starta eget företag och just nu sitter jag och räknar på en resultatbudget för det första året, vilket inte är det lättaste. Det är ganska knepigt att beräkna kostnader och intäkter när man inte har en aning om hur mycket man egentligen kommer att kunna sälja. En annan sak som jag har problem med är att komma på ett företagsnamn, helst skulle jag vilja ha någon kombination av ord med mitt eget namn - Camilla. Cam enterprise tror jag inte kommer att godkännas av bolagsverket, men funderar på nåt annat i stil med camcorp, camicorp etc. Kanske någon av er läsare kan hjälpa mig med ett finurligt företagsnamn? =) Det som ska säljas i företaget är smycken, skönhetsprodukter, hälsovård etc. via en webshop.

Kommentarer
Postat av: Jenna

Åh, ta in massa spännande och ovanliga skönhetsprodukter så lovar jag att bli trogen kund!! ;)

2011-05-25 @ 20:19:49
URL: http://www.bestfaceforward.ratata.fi
Postat av: Camilla

Sv Jenna: Det ska jag absolut försöka göra, jag älskar också att testa nya produkter så jag ska se om jag kan få tag på något intressant!

2011-05-26 @ 10:02:19
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0