Tyg BH

Nu när två månader har gått sedan operationen så slipper jag äntligen sport bh´n. Var tvungen att ha den dygnet runt de fyra första veckorna och sedan endast på dagen i ytterligare fyra veckor. Jag kommer fortfarande att sova i sport bh´n samt att ha den på jobbet då det är skönt med ett bra stöd, men på dagarna när man är hemma så känns det bra att äntligen få kunna ha lite mer vanliga underkläder. Bygel bh får jag inte använda förrän efter 3 månader så just nu är det bygellösa tyg-behåar som gäller. Jag hittade några fina på Lindex men det är så himla svårt att veta exakt vilken storlek man ska ha, sen finns det inte speciellt stort utbud av större storlekar i såna vanliga klädesaffärer heller. Jag testade iallafall 80 B, 85 B, 70 C och 75 C, dessa var de största storlekar jag lyckades hitta utan bygel, om man inte vill använda amnings bh då vill säga. Det slutade med att jag köpte den rosa bh´n i storlek 85 B, den hade rikligt med tyg och var den storlek som kändes skönast. 149 kr styck kostade dessa. Jag gick även in en snabbis på Twilfit men butiksbiträdet var så upptagen så jag orkade inte vänta och fråga om hjälp denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0