Ryggen

På baksidan är det alltid svårare att få färg än på framsidan tycker jag, antar för att man mest ligger på rygg och solar eftersom det är bekvämare. Jag försökte iallafall ta en bild på ryggen genom att fota mig själv i spegeln och det var inte det lättaste. Om man tittar noga så kan man se att jag har som en ljus rand längs ryggraden där solariestrålarna inte riktigt nådde, jag måste ha legat ihoptryckt med ryggen på nåt konstigt vis. Denna bild är alltså tagen efter 2 solningar i solarium samt en månads användande av maxosol tabletter.

Kommentarer
Postat av: alex

hej! hur funkade tabletterna? har nämligen beställt och när jag läser folks omdömmen verkar dom funka. :)

mvh/Alexandra

2012-02-22 @ 14:49:13
URL: http://alexandrahardestam.devote.se
Postat av: Anonym

Jag som precis satt och googlar omdömen på dom :) va kul att höra hoppas dom funkar lika bra på mig då, vill inte utsätta huden för mer solarie solande, upplevde du att du fick mer lever fläckar? För min del gör det inget jag tycker det är jätte fint med det.

2012-02-22 @ 16:21:23
URL: http://alexandrahardestam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0