Handlat lite nödvändigheter

I går var jag ner på stan och handlade lite nödvändigheter på Kicks. Köpte Max factor erace concealer i färgen beige. Den är hyffsat mörk, iallafall om man jämför med min naturliga ljusa hudton, och jag brukar alltid använda just denna när jag har fått en lite brunare färg i ansiktet med B.U.S. Annars använder jag alltid studio foundation från Make up store i färgen natural. Köpte även en ny mascara eftersom att min andra är spårlöst försvunnen sedan helgen. Jag hade bråttom iväg och var tvungen att sminka mig snabbt och nu kan jag inte hitta den någonstans, mystiskt :/ Jag använder enbart Maybelline´s The colossal volum express mascara numera. Den har en stor borste och gör att man får långa och fylliga ögonfransar. På denna stod det även 100% black i svart text men jag vet inte riktigt vad det är för skillnad på denna och den vanliga med lila text som jag alltid använt annars, kan inte se någon skillnad i resultatet iallafall.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har alltid fått använda vattenfast mascara för annars försvinner böjningen så fort jag tar på mascaran, hur är denna?

2011-03-07 @ 16:43:56
URL: http://tartmorsan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Sv: Jag brukar ifs aldrig böja mina fransar men Maybelline mascaran tycker jag är mycket bra, man får långa och fylliga fransar. Den klumpar inte heller utan fransarna blir fint separerade, detta är absolut min favoritmascara.

2011-03-08 @ 11:11:40
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0