Grattis Eric

Grattis får man lov att säga till Eric Saade då, jag förstod nästan att han skulle ta hem segern men hoppades ändå att Danny kanske skulle vinna. Min gamla danslärare  är en utav husdansarna i Melodifestivalen och dansar bakom just Eric så det var ju kul att få se honom lite också. Jag dansade lite bugg som barn och för några år sedan höll jag på mycket med streetdance och jazzfunk. Saknar verkligen dansen, det är en väldigt bra träningsform också. Det finns ett bra utbud av danskurser här i Uppsala men de är ofta schemalagda så sent på kvällarna och jag brukar oftast gå och lägga mig mellan 20-21 för att orka upp till jobbet på mornarna, går upp 04.40 på vardagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0