Dagens...

Jag har alltid tyckt att listor av olika slag är väldigt roliga att fylla i, beroende på vad de handlar om. Hittade en sida på nätet (listfolder.com) där det finns en mängd olika listor med varierande teman som man kan fylla i och lägga upp i sin blogg, för att sedan kanske utmana andra bloggare. Jag hittade iallafall en lista som heter "Dagens..." som jag tyckte var ganska skoj.
DAGENS LÅT: "Criminal" på Britney Spears nya skiva.
DAGENS KLÄDSEL: Jobbkläder :p
DAGENS DUSCH: Inte gjord än.
DAGENS FRISYR: Fläta.
DAGENS MAT: Fullkornsbaguette med sallad och salami.
DAGENS HÄNDELSE: Hämtade ut mitt paket som äntligen kommit från Kina.
DAGENS PLANER: Träna på motionscykeln, smörja in mig med BUS, lämna hunden hos föräldrarna, titta på Simpsons.
DAGENS VILL HA: Bakelser. Gick förbi delikatessdisken på Coop och blev sugen på ALLT.
DAGENS SAKNAD: Två jobbarkompisar som är sjuka, tråkigt utan dem.
DAGENS DROG: Feferoni
DAGENS TRÅKIGASTE: Jobbade över så länge i dag att jag fått hemskt ont i fötterna.
DAGENS KÖP: Tillbehören till min goda baguette :)
DAGENS GODIS: Inget godis på vardagarna!
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS SJUKA: Är frisk som en nötkärna.
DAGENS KOMPLIMANG: En jobbarkompis sa att jag var snabb och bra på att köra maskin.
DAGENS SKRATT: Har skrattat en hel del på lunchrasten.
DAGENS BILRESA: Till Gränby centrum för att handla och hämta ut paket.
DAGENS GRÅT: Nope
DAGENS DRYCK: Kaffe
DAGENS LÄNGTAN: Längtar efter värmen.
DAGENS SPAN: ha ha, inte sett något span tyvärr.
DAGENS KÄNDISSPAN: Inte det heller.
DAGENS TELEFONSAMTAL: Till pappa om att jag skulle jobba över.
DAGENS PERSONER: Inga som direkt har stuckit ut ur mängden i dag.
DAGENS LÅT: "Criminal" på Britney Spears nya skiva.
DAGENS KLÄDSEL: Jobbkläder :p
DAGENS DUSCH: Inte gjord än.
DAGENS FRISYR: Fläta.
DAGENS MAT: Fullkornsbaguette med sallad och salami.
DAGENS HÄNDELSE: Hämtade ut mitt paket som äntligen kommit från Kina.
DAGENS PLANER: Träna på motionscykeln, smörja in mig med BUS, lämna hunden hos föräldrarna, titta på Simpsons.
DAGENS VILL HA: Bakelser. Gick förbi delikatessdisken på Coop och blev sugen på ALLT.
DAGENS SAKNAD: Två jobbarkompisar som är sjuka, tråkigt utan dem.
DAGENS DROG: Feferoni
DAGENS TRÅKIGASTE: Jobbade över så länge i dag att jag fått hemskt ont i fötterna.
DAGENS KÖP: Tillbehören till min goda baguette :)
DAGENS GODIS: Inget godis på vardagarna!
DAGENS HUMÖR: Trött
DAGENS SJUKA: Är frisk som en nötkärna.
DAGENS KOMPLIMANG: En jobbarkompis sa att jag var snabb och bra på att köra maskin.
DAGENS SKRATT: Har skrattat en hel del på lunchrasten.
DAGENS BILRESA: Till Gränby centrum för att handla och hämta ut paket.
DAGENS GRÅT: Nope
DAGENS DRYCK: Kaffe
DAGENS LÄNGTAN: Längtar efter värmen.
DAGENS SPAN: Ha ha, inte sett något span tyvärr.
DAGENS KÄNDISSPAN: Inte det heller.
DAGENS TELEFONSAMTAL: Till pappa om att jag skulle jobba över.
DAGENS PERSONER: Inga som direkt har stuckit ut ur mängden i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0