2 månader

I dag är det den 25 mars vilket betyder att det var hela 2 månader sedan jag opererades, tiden går läskigt fort! Nu är den jobbigaste tiden med smärta m.m. över men det är ändå långt kvar innan brösten är "färdiga" och har hängt till sig. Jag har iallafall börjat sova på sidan igen (efter 7 veckor), inte helt obehindrat men jag tycker att det funkar bra ändå. Jag är rädd att jag ska råka förstöra fickorna så jag vågar liksom inte lägga hela min tyngt på sidan utan försöker ligga så att bröstkorgen inte trycks ihop så mycket. Efter 6 veckor började jag även bada badkar igen. Jag mailade kliniken och frågade vilka restriktioner som gällde kring badande och sköterskan skrev att det var ok att bada så länge alla sårkanter var läkta, de brukar dock rekommendera att man ska vänta minst 4 veckor. Jag är helt tokig i att bada så detta är något som jag verkligen har saknat!

Kommentarer
Postat av: justtits

ja de är alltid kul o testa :) ne kostade typ 20 kr bara :)

2011-03-25 @ 19:10:15
URL: http://justtits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0