I väntan på jobb

Usch vad jobbigt det är att bara gå runt hemma och vänta på att åka i väg och arbeta, nästan så att jag känner lite smått ångest. Tur att det bara är två dagar som jag behöver göra detta, skulle aldrig klara av att jobba kväll på heltid. När man själv är på väg till jobbet så går alla andra hem. Arbetskamraterna som jobbar kväll är iallafall väldigt trevliga så det känns ju bra, men eftersom att det var ca 10 månader sedan jag jobbade kväll senast så har jag glömt bort det mesta av arbetsuppgifterna och jag tycker att det är så jobbigt att behöva fråga om saker hela tiden. Samtidigt är det ju väldigt viktigt att allting blir rätt när det handlar om hur mycket pengar som företagen som skickar mass-utskick faktiskt ska betala för portot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0