Usch vad hemskt

Jag läste på plastikoperationsforumet POF för några dagar sedan där en tjej berättade sin operationshistoria som gått väldigt snett. Istället för att vakna ur narkosen med ett par nya bröst så fick hon istället åka ambulans till akuten eftersom att läkaren hade råkat punktera ena lungan på henne när han skulle skära igenom en muskel. Jag ville givetvis veta vilken läkare som gjort detta och upptäckte till min stora förtvivlan att det är samma klinik och samma kirurg som ska operera mig! Detta är verkligen inte vad man vill höra när det bara är ca 2 veckor kvar tills man själv ska lägga sig under kniven :/ Hade mardrömmar samma natt och vaknade alldeles kallsvettig. Nu känns det dock lite bättre och jag försöker intala mig själv att Anders ändå har rykte om sig att vara en väldigt duktig kirurg och att han förmodligen är mer försiktig efter denna händelse. Jag har faktiskt inte kännt mig speciellt nervös inför operationen och sövningen innan men nu har jag blivit väldigt nojjig över vad man ska mötas av när man vaknar upp ur narkosen. Ska även tillägga att kvinnans lunga i denna händelse har läkt ordentligt, hon fick dock inte bröstförstoringen genomförd.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch va hemskt, impad att du vågar lägga dig under denna kniv, hade jag aldrig vågat :-P

Viktoriakliniken is the shit! =)

2011-01-10 @ 19:12:57
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0