Invalido

Har inte hunnit skriva någon operationsberättelse än eftersom att jag har varit tvungen att agera sjuksyster åt min sambo. Han har en tarmsjukdom som heter ulcerös kolit och var tvungen att sjukskriva sig från jobbet i går morse pga att han har fått kraftiga biverkningar av sin nya medicin. Så i dag har jag följt med honom till vårdcentralen för att lämna blodprov, torkat upp spyor och andra trevligheter. Tack och lov så blir jag mer och mer rörlig i armarna så för tillfället så tar vi hand om varandra. Jag tog till och med ut hunden på en promenad själv i dag och det gick förvisso bra denna gång, men hade jag råkat möta en annan hund så hade jag aldrig haft kraft att hålla tillbaka Rocky i kopplet, så det är nog säkrast att min sambo och pappa fortsätter att ta hunden ett tag framöver. I morgon ska jag iallafall se till att försöka ta lite bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0