Snart dax!

Åh snart är det dax! Jag har precis gjort sista tvättningen av håret i descutan och snart ska jag även duscha kroppen en sista gång. Jag ringde Previa i morse för att sjukskriva mig och det var inga bekymmer, ska ringa dem om en vecka igen och säga när jag återgår till arbetet. Jag ska ju vara vid Art clinic klockan 12.15 så min sambo skjutsar mig dit vid 11.40. Börjar känna mig ganska hungrig men nu är det på tok för sent att äta något, jag tog en sista smörgås i går kväll vid halv 9 tiden. Dricka vatten får jag göra fram till klockan 10 i dag.

Kommentarer
Postat av: alexandra

ååh vad spännande! Lycka till =)

2011-01-25 @ 14:39:42
Postat av: Camilla

Re Alexandra: Tack så mycket :)

2011-01-25 @ 19:49:48
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0