Sleepless

Usch vad jobbigt och svårt det var att sova i natt. Jag släckte lampan vid 21.15 och försökte då sova raklång på rygg med en massa kuddar omkring mig, men vid midnatt så hade all smärtstillande gått ur och det spände och högg till i brösten så fort jag rörde mig. Jag tog två citodon och staplade upp kuddarna så att jag kunde sova sittandes, det gick mycket bättre. Kan inte påstå att det har blivit speciellt mycket sömn i natt men eftersom man är ledig hela dagarna nu så får jag passa på att ta lite kortare tupplurar. Man får ont i ryggen som tusan också, dels för att det inte går att sova på sidan och även för att själva knäppningen på sport bh´n skaver in i ryggen på mig. Längtar tills man kan sova på sidan och utan denna sport bh, men måste ha den dygnet runt i 4 veckor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0