Frukost

Min killes lillebror är här och sover över hos oss under helgen och varje gång han är här så har vi som tradition att åka och köpa färska frallor på morgonen. Jag åt en fralla i morse men den smakade inte alls så gott som jag mindes det, bara luft och mjöl kändes det som, sen mättar de verkligen inte heller. Så jag kör nog på mitt vanliga koncept och gör en smoothie nu, istället för att trycka i mig fler onödiga kolhydrater som jag ändå inte ens njuter utav. Det är viktigt att lyxa till det på helgerna ibland och unna sig något gott, men om det inte är något som jag är sugen på så kan jag lika bra vara utan.
Robin och jag började för övrigt dagen med att gå till gymmet i morse, vi försökte få med hans lillebror också men han ville inte kliva upp ur sängen haha. Känns skönt att ha gymmandet avklarat iallafall, senare i dag ska jag nog försöka hitta ett par nya träningsbyxor för alla jag har nu börjar bli lite väl lösa i midjan, vilket ifs är något positivt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0