Descutan

Nu är den första duschningen avklarad. Måste ju dubbelduscha i descutan tre gånger innan operationen för att ta död på alla bakterier och minska risken för infektion. Det värsta är att man inte får använda hudlotion efteråt för då förstörs det här skyddet som descutan bygger upp, så för tillfället är jag alldeles torr i ansiktet och det känns som att pannan ska brinna upp. Jag var väldigt orolig över att håret skulle bli förstört men det verkar inte vara några som helst problem, det varken tovar sig eller blir frissigt. Nästa dusch ska jag göra vid 8-tiden i kväll och den allra sista duschningen gör jag någon timme innan jag åker till kliniken i morgon, ska vara där kl 12.15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0