Constipated

Jag känner att jag blir mer och mer rörlig i armarna för varje dag som går. Det spänner och ömmar fortfarande en hel del över brösten men jag behöver knappt ta några smärtstillande tabletter längre. Det går betydligt bättre att sova nu också, det var bara första natten som var en riktig mardröm. Nu halvligger jag i sängen med tre kuddar och kan faktiskt sova hela natten utan att vakna till, kan dock inte sova på sidan än.
Något som däremot är riktigt jobbigt är denna hemska förstoppning, som många verkar få efter att ha genomgått en operation med narkos. Jag är alldeles stenhård och svullen om magen, har testat dulcolax (laxeringsmedel) men inte ens det hjälper. Har iallafall slutat äta citodon eftersom att det tydligen bidrar till att man blir hård i magen. Man kanske borde prova det gamla knepet med vanliga katrinplommon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0