Stel som en pinne

Smärtan och spänningarna runt brösten har försvunnit helt och hållet nu men jag känner mig fortfarande väldigt stel. Jag höll på mycket med dans för några år sedan och är vanligtvis vig och böjbar men att kunna sträcka upp armarna över huvudet är fortfarande omöjligt. Det tar liksom stopp, speciellt i högerarmen. Detta är förhoppningsvis något som kommer att ge med sig, men jag vågar inte chansa att stretcha armarna än för att bli mer rörlig.
Här är även en bild på det som jag har sovit i efter operationen. Hittade en bred oversize t-shirt i byrån som har varit lätt att ta sig i och ur när man inte kan spreta med armarna hur som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0