Maxosol

Jag har börjat äta maxosol sedan en vecka tillbaka i hopp om att inte behöva se så extremt blek ut. Jag äter en tablett om dagen och maxosol skyddar huden inifrån när man solar samt att brännan blir intensivare och håller längre. Jag är verkligen inget fan av solarium men funderar på att testa en gång iallafall för att se om tabletterna håller vad de lovar. Det tar dock ca 2 veckor innan tabletterna börjar ge verkan har jag läst. Ett paket innehåller 60 tabletter och kostar mellan 139 - 179 kr i de flesta hälsokostaffärer och på nätet. Någon som testat såna här soltabletter tidigare kanske?

Maxosol innehåller rikligt med betakaroten och vitaminerna B3, B6, C och E samt biotin, lycopen, zink och selen. Denna kombination ger en allmänt positiv näringseffekt åt kroppens kemi och hudens biologiska balans.

Använd Maxosol när du vill:
  • förbereda huden för solen
  • minska risken för rodnad och solöverkänslighet
  • få en fräschare hudton året runt
  • förlänga hållbarheten på din solbränna
  • minska risken för solrelaterat åldrande
  • tillföra din hud och din kropp ett mångsidigt näringstillskott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0