Måste ha intyg

I dag hade jag samtal med min lagledare på jobbet. Vi lade upp en plan för hur jag ska arbeta för att inte orsaka någon skada nu när man är nyopererad. Denna vecka + 2 veckor till är jag uppskriven på lättare arbete där jag inte behöver lyfta allt för tungt. De ville dock ha ett intyg från läkaren där det står att jag inte bör utföra tungt arbete de första veckorna, så när jag kom hem så ringde jag Art Clinic och de skulle försöka haffa Anders mellan operationerna och få honom att skriva ihop något. Jag blev så himla nojjig i går efter att ha läst en massa om komplikationer så det känns skönt att veta att jag faktiskt får ta det lugnt på jobbet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0