Bygel bh

Här kommer ännu fler bilder, med dåliga mobilkameran dessvärre. Jag var till HM i dag och kunde inte motstå att testa en riktig bh med byglar. Det här med storlekar är lite knepigt, speciellt eftersom HM har ett ganska begränsat utbud av stora storlekar. Jag provade iallafall 80 D på dessa bilder men jag kände att underbandet var alldeles för stort. Sen när det väl är dax att köpa bh på riktigt efter några månader så får jag nog bege mig till Twilfit eller Triumph för att få hjälp att prova ut rätt storlek. Min killes ena syster jobbar faktiskt på Twilfit och har själv stora silikonbröst så där borde jag kunna få experthjälp. Hon vet dock inte om att jag har förstorat brösten ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0