Återbesök

I dag har jag varit på återbesök till Art Clinic. Fick träffa Veronica som böt tejp på mig och tog bort några trådar som stack ut utanför huden. Hon tyckte att allt såg väldigt bra ut och det var ju skönt att höra, jag var rädd att jag skulle få nån infektion i ärren eller nåt sånt men det såg fint ut.
När jag var klar på kliniken så gick jag runt på stan. Jag har ju suttit hemma varenda dag nu sedan operationen så det kändes faktiskt väldigt befriande att få komma ut och se lite folk ett tag. På HM hittade jag till och med en tyg bh utan byglar som jag köpte, 99 kr kostade den. Det var en väldigt märklig känsla att gå bland underklädesavdelningen och inse att de flesta storlekar numera är alldeles för små. Jag ska ju ha sport bh´n dygnet runt i flera veckor till men jag var bara tvungen att köpa något billigt för att se hur det ser ut. Här är några bilder som jag tog i provrummet med min dåliga mobilkamera, ska försöka ta bättre bilder med blixt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0