Im back

Long time no see som man brukar säga! Det var verkligen ett bra tag sedan, anledningen till detta uppehåll i bloggandet beror på en rad olika orsaker. Dels så har det varit mycket med mitt företag nu som jag sköter vid sidan om mitt vanliga arbete som även det kan vara ganska krävande ibland. Men största anledningen till min frånvaro beror på att jag ärligt talat inte mår speciellt bra, det har blivit en hel del sjukhusbesök, samtal med kurator, medicinering m.m. Jag var till min husläkare på vårdcentralen senast i dag och tog en massa blodprover bland annat. Tänkte att jag ska skriva ett inlägg sen och förklara lite mer ingående vad jag har börjat äta för mediciner och vad det beror på etc. Även fast jag inte har orkat blogga den senaste tiden så har jag iallafall skrapat ihop en massa roliga smink- och skönhetsprylar till kommande tävlingar :)

 

 

Hang in there kitty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0