Paris Hilton

Jag har spenderat hela dagen med att titta på avsnitt av Paris Hiltons my new BFF och gjort en inventering av alla halsband som jag har köpt in. För närvarande har jag ca 18 halsband på lager och i dag har jag gått igenom alla och kollat att allt ser bra ut. Jag har märkt dem med artikelnummer och kontrollerat kvalitén. Det tog betydligt längre tid än vad jag hade trott men i kväll ska jag förhoppningsvis kunna lägga upp lite mer halsband på min webshop carmella.se. Nästa steg är att inventera alla ringar och därefetr armband etc. Nu ska jag däremot gå ut med hunden och besöka mina föräldrar. Min mamma har lagat en hallon cheesecake och det kan jag faktiskt inte motstå i dag när det är lördag. När helgen kommer så får man faktiskt unna sig lite för att klara av att vara nyttig resten av veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0