Ränder av solariet

Åh vad skönt det är att vara ledig från jobbet några dagar, det gör att man hinner med allt man vill utan att behöva stressa. I morse passade jag på att sola solarium. Jag vet inte om det är själva solariet som är format lite annorlunda eller om det är jag som ligger konstigt, jag får nämligen en vit rand längs ryggraden dit strålarna uppenbarligen inte når. Antar att jag ligger alldeles för ihoptryckt, jag har försökt att sträcka ut ryggen i solariebädden men det funkar inte. Någon mer som brukar sola solarium och upplever detta problem? Har försökt att ta en bild på detta men det gick inte så bra, man kan dock skymta det vita strecket vid ryggraden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0