Påskmat

Snart är det dax att promenera över till föräldrarna och äta ännu mera påskmat. Jag får nästan lite dåligt samvete när det är såna här storhelger för även om man har lovat sig själv att inte äta för mycket så känns det ändå som att man bara trycker i sig onyttigheter, för saken skull. Hittills har jag fått två stycken påskägg och jag har väl kanske ätit hälften utav innehållet i båda. Mamma pratade om marsipankycklingar senast jag talade med henne och just marsipan är en storfavorit till mig. Nej det blir nog till att gå på extrem Atkins diet efter denna helg tror jag. Visst är det viktigt att unna sig ibland men det är så lätt att det går överstyr vid dessa storhelger!

Kommentarer
Postat av: emelie tårtmorsan

men tack =)

inspirationen är lite olika, ibland ser jag fina tårtor på nätet som jag vill göra liknande, men för det mesta brukar man se en bild i huvudet innan man ska göra den =)

2011-04-23 @ 19:59:29
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0