Frågor till konsultationen

Här är några av de frågor som jag har skrivit ihop och ska ta med mig till konsultationen:



Vid komplikationer (kapselbildning, dubbelbröst Double Bubble , rippling, bottoming out). Vad kommer detta att kosta mig? Korrigeras det kostnadsfritt? Hur lång tid efter operationen gäller det i så fall? Vad räknas som komplikation? Skriftligt avtal?


När måste jag betala för operationen?


Vad behöver jag köpa för min återhämtning?  (Sport BH, tejp, mediciner).


Telefonnummer där jag kan nå Er vid akuta komplikationer?


Måste jag sluta med preventivmedel inför operationen?


Jag har ett fysiskt jobb, hur länge måste jag vara sjukskriven? När får jag lyfta tungt igen?


Vad är garantin på implantaten? Om något händer med implantaten, bekostas det av tillverkaren eller av mig? "Livstidsförsäkring" vad innebär det?


Vilken typ av smärtstillande kommer jag att få? Får jag recept på detta innan operationen så att jag kan lösa ut det i god tid?


Kommentarer
Postat av: Kakmonster

Det är bra att du har bilder! Man brukar få prova inlägg i bhn på konsultationen, tänk på att de känns MYCKET större då än vad de gör när de faktiskt sitter på plats och svullnaden lagt sig. Lycka till!

2010-10-29 @ 09:32:53
URL: http://skinnyfield.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0