velar

Usch vad jag velar angående det här med implantatet bakom eller framför muskeln. Hade egentligen velat gå in på plastikoperationsforumet (POF) men det verkar ligga nere av någon anledning. Hade verkligen behövt titta på en massa "bakom" bilder just nu och den sidan har faktiskt massor av bra foton som folk har lagt in. Jag har googlat en del på bröstbilder men jag verkar bara komma till en massa dåliga amerikanska sidor. För tillfället så ställer jag mig faktiskt mer och mer positiv till Anders förslag om bakomplacering. Åh vad svårt det är! Jag tänker ju inte föda några barn så jag planerar ju att ha implantaten så länge som det bara går.

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har lite smått ont, speciellt när jag spänner muskeln... då är det obehagligt.

precis detta jag ville undvika genom att lägga framför, så fick jag det iaf pga hinnan som han la där.

jag hade aldrig lagt bakom om jag vore du, men det är ju bara jag. skulle inte önska någon att få detta...

2010-11-17 @ 15:52:20
URL: http://jagochminabrost.blogspot.com
Postat av: Kakmonster

Nu vet ju inte jag hur du ser ut i kroppen och vad du har för förutsättningar så det är omöjligt för mig att tycka något estetiskt sett. Däremot kan jag försöka hjälpa dig genom att jämföra med mig! När jag opererade mig var jag något större än jag är idag, jag tränade inte och vägde ca 5 kg mer än idag. Min kirurg sa att jag borde lägga implantatet bakom muskeln, vilket jag gjorde. Idag är jag "tightare" i kroppen och i vissa lägen, särskilt när jag sträcker upp armarna, kan man ganska tydligt se kanten på inlägget. Hade jag lagt det framför hade det synts ännu tydligare. Sen är det ju så att ju äldre vi blir ju "tunnare" (eller vad man ska säga) blir fett och vävnader brösten vilket leder till att de döljer ännu sämre. Det här beror säkert på hur storbystad man är i sig själv också, hur mycket det finns som döljer implantaten, men tänk på att det kanske ändras med tiden. Jag gick från B kupa till D och idag är jag nästan tillbaks på B pga träningen.. Har man redan bröst kan det nog vara snyggare att lägga framför för att få ett bättre "lyft". Ang komplikationer och den smärta som kan uppstå gäller det nog både framför och bakom skulle jag tro. Jag har inte alls haft särskilt ont.

2010-11-23 @ 08:15:24
URL: http://skinnyfield.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0