Dröm kroppar

Ibland när allt känns tungt och det är svårt att stå emot sötsuget så brukar jag titta på bilder på kvinnor med vältränade kroppar, drömkroppar i mina ögon. Då får jag genast motivation att hoppa upp på motionscykeln eller gå en powerwalk, med hopp om att själv kunna få en sån kropp till slut. Detta är ett bra knep som faktiskt funkar bättre än man tror. Vill man ta detta tips ett steg längre så kan man ju alltid tejpa upp bilder på "drömkropparna" på kylen + även tejpa fast mindre smickrande bilder på sig själv där de skavanker man vill få bort framhävs. På så vis så tänker man alltid efter en gång extra varje gång man är på väg att öppna kylen / skafferiet för att äta något onyttigt. Det har aldrig gått så långt att jag faktiskt har tejpat upp bilder på kylen, men visst har det varit nära!

Nicole Scherzinger från Pussycat Dolls.
Fergie från Black eyed peas.
Britney Spears när hon var som mest vältränad.
Kendra Wilkinson från Girls of the Playboy mansion.
Angelica Bremert, Bingo Rimérs förra fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0