Cravings

I can resist everything except....grodbollar!
Godis och chips känner jag sällan något sug efter, men när det gäller cravings så är jag alldeles tokig i "grodbollar" som jag kallar dem. Det är någon form av arrak-smet i mitten och marsipan runtom. Är nog väldigt förtjust i just bakelser generellt sett, ifall jag ska ha en "ätar-dag" så trycker jag hellre i mig prinsessbakelser än annat snask. Just dessa grodor brukar jag köpa på Coop Forum för 35 kr förpackningen. Det bökiga är just att de bara säljs i 3-pack och eftersom min kille inte tycker som dem så känner jag att jag måste äta upp alla 3 även fast man känner sig ganska så nöjd redan efter 1.

Kommentarer
Postat av: emelie

vad kul att du gillade min blogg! =)

Dessa "grodbollar" som du kallar dom va ju helt galet söta! är det som arracks chokladbolle täckt med marsipan?

Bara måste jag ju testa att göra själv! kan tänka mig att de smakar som dammsugare?

kram!

2010-10-05 @ 20:06:59
URL: http://tartmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0