- 15,1 kg

Under vinterhalvåret när allt blir kallt och mörkt så har jag en tendens att tappa motivationen för att träna och äta rätt. Denna höst har jag dock varit ganska duktig och hållit igång med cyklandet nästan varje dag men jag har märkt att jag kanske har tryckt i mig lite väl mycket sötsaker på helgerna. Vågen har ändå stått stadigt på 59-60 kg men för ca en vecka sedan fick jag lite panik och vart rädd att kilona skulle börja komma smygande igen. Jag har kämpat alldeles för hårt för att låta allt detta gå till spillo så den senaste veckan har jag tränat precis lika mycket som jag gjorde i somras. Jag brukar väga mig en gång i veckan för att hålla koll på vikten och i dag hade siffrorna sjunkit ända till 57,2 kg vilket betyder en total viktminskning på 15,1 kg.  Blev faktiskt väldigt förvånad över att jag lyckats tappa så mycket i vikt på bara en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0