Mat logg tisdag 7/12

Det var länge sen jag skrev en mat logg så här kommer en lista på det som jag åt i går. I somras skrev jag ner allt jag åt i ett speciellt block men det blev lite jobbigt i längden att skriva ner allt så fort man käkade något. Men det är verkligen bra att kunna gå tillbaka och se hur man åt för att nå sitt resultat.

Frukost: 2 skivor vörtbröd, 1 banan.
Mellanmål: 2 skivor vörtbröd
Lunch: chicken-bits och kokade morötter
Middag: pangasius filé och stuvad spenat
En rolig sak är att jag även har lyckats influera pojkvännen till att minska på kolhydraterna. Han klagade på att han tyckte att han började se lite pluffsig ut, men nu har han redan gått ner några kilo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0